سفارش تبلیغ
صبا ویژن

jdisf.ir

از سالها پیش زبان انگلیسی به زبان رسمی علم، صنعت و تجارت تبدیل شده است. ارتباط با تجار خارجی حوزه ی کسب و کار اعم از مشتریان، تامین کنندگان، واسطه ها، سرمایه گذاران و... در هیچ نقطه ای از دنیا جز با استفاده از این زبان مشترک امکان پذیر نیست.
برقراری ارتباط با مشتریان خارجی شرکا و همکاران تجاری به شیوه ی مکاتبه یکی از مهمترین راه های ارتباطی است که مستلزم آشنایی با اصول و مهارتها و واژگان تخصصی مورد استفاده در مکاتبات رسمی به زبان انگلیسی است.
 هدف دوره:
- توانمند سازی افراد برای مکاتبات به زبان انگلیسی
- پاسخگویی به درخواست ها، صورت حساب ها و...
- تقویت مهارت نوشتاری افراد به زبان انگلیسی در حوزه های تجاری و آشنایی با قالب های رایج مکاتبات رسمی، ساختارهای زبانی و واژگان تخصصی مورد استفاده در مکاتبات تجاری
محتوای دوره:
- اصول کلی مکاتبات تجاری
- درخواست اطلاعات و قیمت، پاسخ دهی به مکاتبات و اعلام قیمت ها
- سفارشات و پرداخت ها
- نگارش شکایات و اعتراض ها
- نامه نگاری بانکی (مکاتبات مربوط به حسابها و تراکنش ها، معاملات، صادرات و واردات، بانکداری بین المللی و اعتبارات)
- حمل و نقل و ارسال محموله ها
نامه های انگلیسی برای بیمه
- نگارش گزارش
مکاتبات خارجی ، انتصابات، تبریک، تسلیت و...
جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعت 8 الی 19 به مرکز شماره یک جهاد دانشگاهی واقع در مرداویج، خیابان آزادی، نبش چهارراه فرایبورگ ساختمان جهاد دانشگاهی مراجعه یا با شماره تلفن 5-36700200 تماس حاصل فرمایند.
درباره ما
مکاتبات بازرگانی یکی از مؤثرترین عوامل در تغییر رفتار و روز آمد کردن مهارت، توسعه تخصص بینش و نگرش سرمایه‌های انسانی است. در بسیاری از کشورهای پیشرفته میزان مهارت و دانش به روز شهروندان آن، نقطه قوت آنها محسوب می‍شود. از این رو هزینه‌های مصروفه در حوزه آموزش همواره به عنوان یک سرمایه گذاری مفید و مؤثر تلقی می‍گردد. علاوه بر آموزش‍های عالی مقطع‌‍دار که از طریق دانشگاه‍ها و مراکز رسمی دولتی و یا غیردولتی ارائه می‍گردد، آموزش‍های کوتاه‍ مدت بدو خدمت و یا حین خدمت که منجر به کسب دانش، مهارت و افزایش کارایی در افراد می‍شود، نقش بسزایی در توسعه کمی وکیفی تولید و موفقیت سازمانی و تشکیلاتی خواهد داشت. لذا شناسایی جوامع هدف، تعریف دوره‌های آموزشی کاربردی و اشتغال‌محور، تدوین برنامه‌ها و دوره‌‍های آموزشی مطلوب، استفاده از اساتید متخصص و مجرب می‍تواند از نقطه‍ نظر کارایی واشتغال‍زایی، دوره‌های آموزشی کوتاه‌‍مدت را از بسیاری دوره‌‍ های بلندمدت سودمندتر نماید. جهاد‍ دانشگاهی از همان سال‍های اولیه فعالیت، با تشکیل معاونت آموزشی و برگزاری مستمر دوره‌‍های آموزشی کوتاه‌‍مدت تخصصی در سطح کشور، توانسته است نه تنها توجه عامه مردم بلکه استقبال اقشار دانش آموخته را نیز به این دوره‌‍‌ها معطوف دارد.