سفارش تبلیغ
صبا ویژن

safa

گروه صنعتی صفا بر اساس سیاستهای مشتری مداری، بهره مندی از فناوری بالا و به روز، تکیه بر اصل کیفیت و برخورداری از نیروهای متخصص در تهیه نامه انگلیسی نه تنها در تامین نیاز بازارهای داخلی نقش محوری ایفا نموده بلکه حضور درخشان خود را در عرصه فروش بین المللی و قدرت ارتباط با شرکت های خارجی نیز به اثبات رسانده است.
اولین محموله صادراتی گروه صنعتی صفا در سال 1367 به کشور انگلستان حمل گردید و از آن پس فعالیت صادراتی این گروه به صورت عملی آغاز شد به گونه ای که طی سالهای اخیر موفق گردیده جوایز و لوحهای تقدیر متعددی از نهاد محترم ریاست جمهوری و سازمانهای متولی صادرات کشور اخذ نماید.
اهداف عالیه گروه صنعتی صفا همواره توسعه و گسترش بازارهای فعلی، دستیابی به سهم عمده بازار و نفوذ در بازارهای خارجی از طریق ایمیل به شرکت های خارجی بوده است و در همین راستا برگزاری دوره های منظم آموزشی و همچنین مطالعه و تحقیق بازار را در جهت بهبود و پویایی مستمر سیستم، در دستور کار خویش قرار داده است.
محصولات گروه صنعتی صفا شامل لوله سیاه و گالوانیزه، آب، لوله گاز شبکه و خانگی، لوله و پروفیل صنعتی و ساختمانی به کشورهای زیر صادر می گردد:
اروپا : انگلستان، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، فرانسه، بلژیک، فنلاند، یونان و قبرس.
خاورمیانه: امارات متحده عربی، قطر، کویت، اردن، عربستان صعودی، عراق و افغانستان.
سایر کشورها: ارمنستان، ازبکستان و ترکمنستان.
 
گزارش سالیانه صادرات
نمودار ذیل نشان دهنده درصد صادرات شرکت بر مبنای کالاهای تولیدی از سال 1383 می باشد.
-         لوله گالوانیزه : لوله آب، لوله داربستی، آنتی روتیشن، لوله های کاندوئیت و گالوانیزه صنعتی.
-         لوله سیاه: لوله صنعتی، لوله گاز، لوله داربستی
-         قوطی و پروفیل: انواع قوطی مربع، مستطیل و پروفیل صنعتی و ساختمانی و پروفیلهای فرم دار صنعتی
-         لوله های صنعتی

 


 
این شرکت با هدف جلب رضایت مشتری و تامین خواسته های خریداران موفق به کسب اعتبار بسیاری در بازار اروپا و ارتباط با تجار خارجی گردیده است، نمودار ذیل نمایانگر گستردگی دامنه صادرات محصولات در قاره اروپا می باشد.

مکاتبات خارجی خود را به سادگی به ما بسپارید.

ایمیل های خارجی اشخاص و شرکت ها را در کوتاه ترین زمان ممکن با بالاترین استانداردهای محتوا و فرمت بر اساس تجربه موجود در سازمان که تهیه صدها ایمیل تجاری و شخصی بوده است، تهیه می کنیم.

پس از وارد کردن متن ایمیل تان به فارسی در سایت نجمیران در کمتر از یک روز کاری مدت زمان و هزینه ی مربوط به تهیه و تنظیم ایمیل را رایگان دریافت می کنید و در صورت تایید و پرداخت از سمت مشتری ایمیل مورد نظر تهیه میشود.

شما را به شرکت خارجی مورد نظرتان از طریق نامه نگاری انگلیسی وصل می کنیم:

شما رادرهریک ازمراحل زیرطبق قوانین جمهوری اسلامی ایران همراهی میکنیم:

ارتباط گیری اولیه با شرکت خارجی از طریق ایمیل انگلیسی
معرفی شرکت ایرانی و محصول و خدمات آن و ارسال کاتالوگ 
استعلام شرایط همکاری و لیست قیمت محصولات و …
اخذ نمایندگی خارجی و یا انعقاد قرارداد شراکت و یا همکاری 

برای اطلاعات بیشتر لطفا سایت را مشاهده کنید و یا از طریق تلفن 02144268095 و یا تلگرام 09372940208 سوالات خود را با ما مطرح کنید.