سفارش تبلیغ
صبا ویژن

makhlout

یک شرکت معتبر جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.

 
1 تا 3 سال
 
از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایند.
لطفا نام فایل رزومه ارسالی حتما به نام شخص باشد.
نامه نگاری بین کارفرمایان و کارکنان
در این سبک نامه نگاری انگلیسی معمولا مطالب نامه در مورد تقاضای افزایش حقوق، مرخصی، ارتقاء مقام، تشکر از مسئولان کار، استخدام، اخراج، تشویق و یا تنبیه کارمند و یا رد درخواست یک کارمند و یا برقراری ارتباط با شرکت های خارجی دور می زند.
 
استعلام
استعلام به معنی درخواست کردن به وسیله نامه انگلیسی یا سایر وسایل ارتباطی در مورد کیفیت و مشخصات جنس، قیمت، نحوه تحویل و حمل و غیره است و معمولا لازم است حاوی نکات زیر باشد:
لیست قیمت با کاتالوگ سوال و اخذ گردد.
در استعلام های خارجی، در مورد قیمت کالا و تخفیف های مربوطه و شرایط پرداخت اطلاعات دقیق گرفته شود.
چگونگی وضع تحویل کالا و بیمه، دقیقا پرسیده شده و روشن گردد.
به طور کلی نکاتی که به پیشنهاددهنده در ارایه پیشنهاد دقیق و کامل کمک خواهد کرد، در استعلام باید ذکر گردد.
در صورتی که برای اولین بار از شرکت مورد نظر استعلام می شود، چگونگی اخذ و گرفتن نام باید اعلام گردد.
نکاتی در مورد نحوه فعالیت تجاری کنونی شرکت استعلام کننده، نظیر نوع کالاهای مورد معامله، مقادیر مورد نیاز، شرایط عادی معامله و غیره بازگو گردد.
 
جواب به استعلام ها
جواب به استعلام ها همواره با پیشنهادات فروشنده همراه بوده و به مرحله دیگری برای انجام معامله نزدیک می شود. در صورتی که فروشنده با خریدار آشنا باشد، لزومی به کاربرد عبارات خیلی رسمی و تعارف آمیز وجود ندارد. و به اطلاعات ضروری و لازم به طور ساده و صریح از طریق ایمیل به شرکت های خارجیجواب داده می شود.

 
نامه های فروش و اعلان آگهی ها
در این مورد، مکاتبات خارجی بیش تر با شرکت هایی است که قبلا با آن ها معامله نشده است. در این گونه مکاتبات تحریک علاقه خریداران رکن اصلی این نامه ها محسوب می شود. این نوع نامه نگاری و مکاتبات انگلیسی، تحت عنوان نامه های فروش و یا نامه های بخشنامه ای است.
سبک نامه نگاری در این مکاتبات امروزه جنبه ساده و خصوصی پیدا کرده است. نویسنده این نامه ها سعی دارد پیشنهاد را از نقطه نظر خریدار تسلیم نماید نه از نظر فروشنده.
نویسنده عاقل و مجرب در این سبک ایمیل انگلیسی نباید از عبارات کهنه و عادی که موجب خستگی و یک نواختی بوده و جلب توجه خواننده را نمی کند، استفاده نماید. بیش تر تجار بر این عقیده اند که شروع نامه بایستی جذاب و جالب باشد یعنی محتوای آن نظیر مطالب روزنامه به صورت عادی جلوه کرده و کوتاه و مختصر و موثر باشد.
فسخ چک
در بعضی مواقع برگه ای از چک تحویلی به افراد و یا شرکت ها مفقود می شود در این صورت باید صاحب چک طی نامه ای مراتب را به اطلاع بانک برساند و درخواست مسدودی مبلغ چک را بنماید .
 
 
روشهای اصلی پرداخت در اروپا
حواله بانکی (Bank draft) پرداخت کننده چکی را به مبلغی که می خواهد بپردازد از بانک خریداری می کند و آن را برای گیرنده ارسال می کند. معمولا امضاهای مربوطه روی چک انجام شده است.
2. انتقال بانکی (Bank Transfer) بنا به درخواست از بانک و در قبال رویت مدارک خرید و فروش پول را از حساب خریدار به حساب فروشنده منتقل می کنند.
3. حواله ارزی (Bill of exchange) فروشنده و خریدار توافق می نمایند که پرداخت 30 روز پس از دریافت مدارک باشد و صورت حساب از سوی خریدار قبل از ارسال کالا امضا می شود و با تحویل مدارک حمل به بانک فروشنده صورت حساب مربوطه نیز به همراه مدارک ارسال می گردد.
4? اسناد در مقابل پذیرش ( Documents against acceptance) در این روش کلیه مدارک جهت بانک خریدار ارسال می گردد. خریدار در صورتی که مدارک را دریافت کند باید همزمان مبلغ معامله را پرداخت کند.
5? چک (cheque)شخص پرداخت کننده چک حتما باید دارای حساب جاری باشد.
6? انتقال اعتبار(Credit Transfer) مشتری برگه giro را تکمیل می کند و آن را به همراه یک چک به بانک تحویل می دهد و بانک موظف است مبلغ فروشنده را حواله کند.
7? پرداخت از طریق کارت اعتباری (Debit/Credit card payment) خریدار توسط کارت اعتباری خود با بهره گیری از اینترنت می تواند مبلغ را به کارت یا حساب شما منتقل کند.
نامه های اعلام پرداخت
این گونه نامه ها کوتاه و معمول می باشند و جهت مطلع نمودن فروشنده بابت پرداخت و نوع پرداخت نگارش می شود.
شرح شغل
یک شرکت بازرگانی از کارشناس مکاتبات بازرگانی با شرایط زیر دعوت به همکاری مینماید:
کارجویان و متقاضیان گرامی می توانند در صورت تمایل به همکاری با این مجموعه درخواستهای شغلی خود را ارسال نمایند
مهارت‌ها و شرایط احراز شغل
- تسلط کامل به زبان انگلیسی
- آشنا به امور بازرگانی خارجی
- مسلط به OFFICE
- حداقل 5 سال سابقه
- جنسیت : خانم
- ترجیحا محدوده غرب تهران